Krušky s Vojtou

nahledak-kvsncz

Listopad, mrzne a já jsem po nemoci mezi L&L tripem a dalším dobrodružstvím v Norsku. To by mi ale nedalo, abych se nepodíval na moje kamarády. Tentokrát se na mě přijel podívat skvělej kamarád Vojta a tak jsem mu ukázal mojí domovinu.

DEN 01 – KRASLICE – ROLAVA (19km)

Vojta je můj dobrej kámoš ze z Plzně, kterej se poprvé přijel podívat na krásu mého rodného kraje. Miluje výletění stejně jako já (Uvidíš ho tu častěji.) a nekorektní humor. Přesně proto od mojí mamky dostává bílýho Power Rangera (Lepší dárek v životě nedostal.), kterýho se zvednutou pravicí přidělává na krosnu a tak nás síla White Power Rangera chrání před vším zlým a my můžeme vyrazit. Vůbec jsme nevěděli, kam půjdeme a tak po krátkým plánování a díky časovýmu presu, vybírám cestu, kterou jsem už sice šel, ale zato jí miluju. Jdeme na Božák. První den všude nacházíme samolepky, který hlásaj, že potrat by se měl zakázat. Samozřejmě nejdou strhnout a tak je aspoň škrábeme. Vojta tancuje s White Pover Rangerem na tanečním parketu bývalýho hostince „Na Konci světa„.

Ukazuju Vojtovi skalní město, kam jednou musíme jít lézt. Tam taky probíhá první sráňo. První pohoštění proběhlo u Fišerova pramene a první pořádný výhledíky s White Power Ranger fotošůtingem na Špičáku.

Když jsme došli na Přebuz, už se začínalo stmívat a tak jsem si mohl užít pravou isladnskou atmosféru. Jak já to tam mám rád. Na Rolavě byla už totální tma a tak si Vojta bude muset na to nejlepší počkat. Postupně si pomáháme, abysme se přes střechu dostali do místností vedle násypek, kde konečně rozděláváme tábor a do noci kecáme.

DEN 02 – ROLAVA – ČERVENÁ JÁMA (22km)

Po větrný noci se probouzíme s vycházejícím sluncem do dalšího skvělýho dne.

Nejdřív s Vojtou všechno prolejzáme a dáváme další fotošůtink, kterej nakonec trvá přes hodinu.

Pak už ale vyrážíme směr Horní Blatná, kde si cestou užíváme moje oblíbený místečka. Cestou potkáváme koně s lamama a kočkama. Jelikož jsme se s Vojtou dlouho neviděli, celej čas mimo potkávání koní lam a koček, vyplňujeme povídáním a povídáním a povídáním. (Protože toho v noci bylo málo a protože je Vojta línej číst L&L Trip.)

Před Blatnou nabíráme vodu s pomocí bílý síly a cestou na Blatenskej Vrch mi volá Lena. Tak jsem si Ledovou jámu tentokrát prohlídl jenom zběžně. Večír jsme to zapíchli v altánu kousek za Červenou jámou.

DEN 03 – ČERVENÁ JÁMA – BOŽÍ DAR (12km)

Po provrzaný noci v altánu si dáváme klasickou Neklidskou mlhu a tak se kůl po kůlu dostáváme až na Božák, kde zjišťujeme, že máme hodně času, než nám pojede bus a tak se vydáváme na jeden z mejch nejoblíbenějších výhledů. Neklid ♥.

Cestou tam kontrolujeme novou rozhlednu, ale co se nestane. Přesně v moment, kdy se dostáváme na hlavní vyhlídku se mraky rozhrnujou a tak si Vojta může výhled užít na plný kule s mořem mraků pod náma. Dáváme si oběd nad snowparkem a pak už tralalá na bus. White power pac a pusu.

Nakonec jsem si připravil vzpomínkovej bonus ve formě videa. Většina záběrů točena a focena na Vojtovo kalkulačku, protože moje kalkulačka byla v kreši. O tom to ale tentokrát není. Tentokrát je to o bromance, (Pro maminku: Bratrská láska.) kterou s Vojtou sdílíme. ♥ #liveYOURlife